Doporučená četba:

Přehled technologie klimatu

Amazon Kindle je populární ebook recenze

Pro mnohé Amazon nepotřebuje úvod. Společnost byla založena v roce 1994 Jeffem Bezosem ao rok později byla spuštěna stejnojmenná stránka, na které byly původně prodány pouze knihy. Od roku 1998 začal internetový obchod rozšiřovat sortiment prodávaných produktů, mezi nimiž se začaly objevovat přehrávače, filmy, videohry, nábytek, oblečení a hračky. V současné době má společnost téměř 200 tisíc zaměstnanců a je jedním z největších multimediálních gigantů, jejichž čistý zisk přesahuje 2 miliardy dolarů ročně.

Prvním zařízením, které společnost vydala pod vlastní značkou, je elektronická kniha. Zařízení se jmenovalo Kindle a bylo propuštěno v roce 2007 za cenu 399 $. První dávka se rozptýlila za pouhých 6 hodin a byla obrovským úspěchem. Čtečka byla inovativní svým vlastním způsobem, ve spodní části případu byla klávesnice pro zadávání textu a vyhledávání knih ve správci souborů a na bočních stranách byla mechanická tlačítka pro otáčení stránek. Zpočátku se zařízení prodávalo pouze ve Spojených státech, ale to mu nezabránilo získat popularitu po celém světě, protože od druhé generace se prodávalo všude.

Logo společnosti

Když se tito čtenáři objevili na trhu CIS, došlo k určitým problémům, schopnost stahovat soubory nikoli ze služeb společnosti byla zpočátku blokována, ale časem zmizela. Proto si nyní můžete bezpečně stáhnout knihy v ruštině pro Amazon Kindle. Další bude považováno za 5 nejlepších modelů e-knih od Amazonu Kindle c malý přehled o každé z nich.

Kindle Paperwhite 2015

Společnost má několik řádků čteček pro různé cenové kategorie: Kindle, Paperwhite a Voyage. Paperwhite patří do střední cenové kategorie a je nejprodávanější a nejoblíbenější mezi ostatními zástupci. V tuto chvíli lze společnost nazvat nesporným lídrem mezi výrobci čtecích zařízení.

Kindle Paperwhite 2015

Cenová politika Amazonu je viditelná na první pohled, a to z krabice vyrobené v matných černých odstínech. Pokud ji porovnáte s rozpočtovým modelem čtenáře, design je mnohem méně atraktivní. Obecně zařízení není rozsáhlé a na kupujícího bude čekat drát micro-USB a krátká uživatelská příručka. Žádné kryty, které jsou častým doplňkem jiných výrobců.

Pokud mluvíme o konstrukci samotného zařízení, že na pouzdru není jediné mechanické tlačítko, veškerá kontrola se provádí pomocí dotykové obrazovky. Společnost neodřízla uvolněné hrany, a proto je vhodné držet zařízení z jakéhokoli směru, což eliminuje problém náhodného stisknutí displeje nebo mechanických tlačítek. Všechny potřebné prvky jsou nyní umístěny ve spodní části pouzdra, včetně malého vypínače, kontrolky a nabíjecího konektoru. Pouzdro je vyrobeno z matného plastu, aby se minimalizovaly otisky prstů ponechané na povrchu, nevznikají žádné stížnosti na sestavení, protože zařízení je zcela integrální.

Vlastnosti

• Správa: pomocí dotykové obrazovky
  • Podsvícení: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Úhlopříčka displeje: 6 "
  • Rozlišení: 1448x1072 px
  • HDD: 4 GB (karta SD - není podporována)
  • RAM: 512 MB
  • Baterie: Není uvedeno
  • Hmotnost: 205 g
  • Cena: 8 200 rublů

Čtečka má displej E-Ink Carta, který má ve srovnání se svým předchůdcem Pearl kontrastnější displej a obchází několik parametrů najednou. Rozlišení obrazovky a hustota pixelů na palec způsobují obdiv, protože rozlišení je 1448x1072 s hustotou 300.Takový výsledek je bezpochyby nejlepší na trhu a jediný, kdo s ním může konkurovat, je přímý konkurent tváří v tvář PocketBook nebo Sony.

Společnost říká, že zařízení může běžet na jedno nabití po dobu jednoho týdne, ale v praxi je tento výsledek díky rozšířenému displeji mnohem menší.

Amazon Kindle 8

Amazon Kindle 8

Tento model se právem nazývá nejlepším mezi čtenáři rozpočtu. Jedná se o jednoduchou elektronickou knihu bez zbytečných funkcí, která je ideální pro osobu, která si chce příjemné čtení přečíst. Toto rozhodnutí se odráží v ceně produktu, ve srovnání s pokročilejší verzí lze rozpočtovou linii zakoupit za zhruba 5500 rublů. Součástí balení bude nabíjecí kabel a uživatelská příručka. V případě potřeby lze kryt nebo pouzdro zakoupit samostatně, protože se jedná o populární model, takže to nebude obtížné.

Čtečka ve dvou barvách

Vlastnosti

• Ovládání: pomocí senzoru
  • Podsvícení: ne
  • Wi-Fi: ano
  • Úhlopříčka displeje: 6 "
  • Rozlišení: 800x600 px
  • HDD: 4 GB (bez podpory SD karty)
  • RAM: 512 MB
  • Baterie: žádná data
  • Hmotnost: 161 g
  • Cena: 5 tisíc rublů

Charakteristiky zařízení vynikají mezi konkurencí, pod krytem zařízení je instalováno 512 MB paměti RAM, což je dobrý ukazatel pro takové peníze, zejména pro lidi, kteří plánují otevírat těžké formuláře, například PDF.

Vnitřní paměť je 4 gigabajty, tato velikost stačí k uložení několika tisíc knih bez ilustrací. Rozlišení obrazovky, i když malé, ale má vyšší hustotu pixelů, zobrazuje displej E-Ink Pearl, i když není považován za inovativní a nižší než nová verze Carty, ale poskytuje vynikající obraz. V režimu offline čtečka rozhodně funguje déle než týden, ačkoli Amazon říká, že v případě potřeby může zařízení pracovat asi 20 dní bez dobití.

Kindle oáza

Kindle oáza

Společnost má drahou linku Voyage, která se prodávala za poměrně vysoké ceny a patřila do „elitní“ série, ale nedávno se Amazon rozhodl jít dále a uvést do výroby novou řadu Oasis. Tato zařízení patří do prvotřídní třídy a nebojí se je prodávat za cenu plnohodnotných tabletů založených na Androidu nebo iOS, což je poněkud podivné řešení, ale také mají své zákazníky.

Vlastnosti

• Řízení: pomocí senzoru a mechanických tlačítek
  • Podsvícení: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Úhlopříčka displeje: 7 "
  • Rozlišení: 1440 x 1080 px
  • HDD: 8 nebo 32 GB
  • RAM: 512 MB
  • Baterie: není uvedeno
  • Hmotnost: 194 g
  • Cena: 25 tisíc rublů

Kindle oáza

Pouzdro je vyrobeno z pěkného a vysoce kvalitního matného plastu, zatímco je zcela holistické a nemá mezery ani vůle. Tři ze čtyř obličejů jsou úzké a vypadají jako rámečky na obrazovce, pravá strana je znatelně tlustší, takže uživatel je zpočátku nabídnut úchop pravou rukou, což nedává na výběr. Toto řešení je nejnevhodnější pro ty lidi, kteří jsou zvyklí držet čtenáře oběma rukama. Na stejném místě jsou mechanická tlačítka pro otáčení stránek. Dokončení tématu montáže čtečky - má vodotěsnou ochranu podle standardů IPx8, takže nyní je možné číst knihy i v bazénu.

Jak se očekává od prvotřídní třídy, neexistují žádné problémy s výkonem. Má 512 MB RAM a, v závislosti na zakoupené možnosti, 8 nebo 32 gigabajtů vnitřní paměti. Zahrnuta je také schopnost poslouchat zvukové knihy, ale s jednou velkou „ale“, zařízení nemá reproduktory ani konektor pro sluchátka, takže poslouchání je k dispozici pouze pomocí náhlavní soupravy Bluetooth. Velikost obrazovky je 7 palců a má rozlišení 1680x1264 s hustotou 300 pixelů na palec. A samozřejmě, poslední věc, kterou výrobce nabízí, je koupit speciální kufřík s další baterií, aby se prodloužila doba používání, cena takového potěšení bude 20 $.

Klávesnice Amazon Kindle 3G

Klávesnice Kindle 3G

Tato jednotka se objevila šest měsíců po modelu DX, který bude projednán později, a ukázalo se, že je úspěšnější a finalizovaný než jeho předchůdce.Existuje několik důvodů. Čtenář měl dvě verze vydání s modulem Wi-Fi a bez něj, což již rozmělňovalo cenovou politiku a umožňovalo výběr. Design je vyroben v tmavých barvách, pouzdro je sestaveno z plastu, dole je klávesnice a joystick pro ovládání zařízení. Na pravé straně jsou tlačítka pro otáčení stránek, která mají velkou velikost, díky čemuž jsou co nejpohodlnější pro otáčení z libovolné polohy.

Vlastnosti

• Správa: pomocí joysticku, mechanických tlačítek a klávesnice
  • Podsvícení: ne
  • Wi-Fi: můžete nakupovat s modulem i bez něj
  • Úhlopříčka displeje: 6 "
  • Rozlišení: 800x600 px
  • HDD: 4 GB (bez podpory SD karty)
  • RAM: 256 MB
  • Baterie: žádná data
  • Hmotnost: 247 g
  • Cena: 9 tisíc rublů

Rozlišení obrazovky 800 x 600 pixelů je dobrá kombinace se 6palcovým displejem a umožňuje vám zobrazovat skvělé obrázky a čistá písma. Výrobci slibují měsíc práce v režimu offline, což je obecně s takovými vlastnostmi docela dosažitelné a realistické. Ze 4 gigabajtů jsou uživateli k dispozici pouze 3, to však stačí pro několik tisíc elektronických knih.

Kindle dx

Kindle dx

Tento model byl kdysi jedním z nejpopulárnějších na trhu CIS, protože v roce 2009 společnost poprvé začala vydávat své čtenáře na mezinárodní trh a v roce 2010 Amazon uvedl na trh Kindle DX. Pro celou svou popularitu byl čtenář koupen spíše kvůli značce než kvůli kvalitě, protože se ukázalo, že na začátku prodeje nedokončený, a dostupné služby pro běžné lidi byly s větší pravděpodobností nadbytečné, protože byly placeny a anglicky mluvící.

Vlastnosti

• Správa: pomocí klávesnice, joysticku a tlačítek
  • Podsvícení: ne
  • Wi-Fi: ne
  • Úhlopříčka displeje: 6 "
  • Rozlišení: 1200x824 px
  • HDD: 4 GB
  • RAM: 256 MB
  • Baterie: žádná data
  • Hmotnost: 535 g
  • Cena: 25 tisíc rublů

Pouzdro je příjemné, vyrobené z matného plastu, na boku jsou mechanická ovládací tlačítka a joystick, v dolní části obrazovky je umístěna klávesnice pro snadné vyhledávání a rychlé vytváření poznámek při čtení. Ve spodní části jsou dva reproduktory a konektor micro-USB pro nabíjení a přenos souborů. Na rozdíl od svého novějšího náprotivku byl do tohoto modelu přidán konektor pro sluchátka, díky němuž se čtenář stal plnohodnotným přehrávačem pro poslech zvukových knih.

Pokud jde o obrazovku, její úhlopříčka je téměř 10 palců a rozlišení je 1200 x 824 pixelů s hustotou 150 ppi. S takovou obrazovkou a 3G povolenou, baterie vydrží asi týden používání, v případě výdrže baterie - až dva týdny. Vnitřní paměť je 4 gigabajty, z nichž je k dispozici pouze 3,3 gigabajtů. Hmotnost zařízení není nízká a je téměř půl kilogramu, díky čemuž se při dlouhodobém používání - ruce rychle unaví. Amazon nejprve vytvořil rozhraní pro klávesnici Kindle úplně v ruštině.

Který Turk je pro vaření kávy lepší - hlavní parametry pro výběr Turka

Chyba AE v pračce LG: co dělat a jak ji opravit?

Jak vyrobit fanoušky různých typů a do-it-sami fanoušků a domácí fanoušky